15 آذر 1398

                                                                                                                

 

در راستای برآوردن شدن اهداف منشورحقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت بعنوان یک پل ارتباطی، یکی از نقاط ارتباطی میان سازمان و ارباب رجوع  محسوب می گردد. اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با هدف تسریع و بهبود ارائه خدمات به شهروندان، اقدام به راه اندازی میز خدمت در ساختمان اداره کل واقع در ساری، میدان امام، بلوارجام جم نموده است. شهروندان می توانند با مراجعه به واحدهای میزخدمت، اطلاعات موردنیاز در خصوص نحوه ارائه خدمات را دریافت نمایند.

در راستای ایجاد میز خدمت، اداره کل راه و شهرسازی مازندران پس از انجام اقدامات کارشناسی جهت احصاء و اصلاح فرایندهای در حال ارائه به شهروندان، سامانه میز خدمت الکترونیک را به منظور کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به محیط های اداری، تسریع در انجام فرآیندها و انجام برخی از فرآیندهای اداری از راه دور راه اندازی نموده است. 

شهروندان گرامی اکنون می توانند با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی این اداره کل، خدمات موردنیاز خود شامل : مشاهده اطلاعات و دریافت شناسنامه خدمات، قوانین و مقررات و بخشنامه ها، دانلود فرم های مربوط به هر یک از خدمات، نحوه ارائه هر خدمت، محل ارائه خدمات بصورت حضوری و لینک دسترسی  دریافت خدمات بصورت آنلاین را دریافت نمایند. همچنین در صورت عدم امکان ارائه خدمت موردنظر بصورت تمام الکترونیکی، میز خدمت حضوری این اداره کل در تمام ایام هفته در ساعات اداری، آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی می باشد.